|
1. Основното в конструкцията на всички бензинови верижни триони Shindaiwa е разглобяемият метален картер, който едновременно се явява и корпус. Тази схема на изработка съществено намалява вибрациите предаващи се от режещата гарнитура на коляновия вал на двигателя и като цяло създава по здрава и надеждна конструкция на бензиновия трион. Картера е изработен от леки сплави и общото тегло на бензиновия трион не надвишава това на аналогичните по мощност инструменти с корпуси от пластмаса. На всички бензинови триони ( с изключение на 285S ) на буталото има монтирани два сегмента осигуряващи по стабилното положение на буталото в цилиндъра. |
![Shindaiwa професионални инструменти](01.jpg)
|
2. Работната повърхност на цилиндъра на всички двигатели Shindaiwa е хромирана, което увеличава издържливостта на инструмента. |
![Shindaiwa професионални инструменти](02.jpg)
|
3. На всеки инструмент Shindaiwa било то бензинов трион или тример, е монтиран кован колянов вал и кована биела. Иглените лагери са монтирани в легла, които предварително са механично обработени. |
![Shindaiwa професионални инструменти](03.jpg)
|
4. На лекия професионален трион 389S, 452S, винтът за обтягане на веригата е разположен под ъгъл, което улеснява процедурата по обтягане. |
![Shindaiwa професионални инструменти](04.jpg)
|
5. На леките професионални триони се използва нестандартна схема на стартера. Японските инженери са се отказали от слабите пласмасови „кученца”, които са поставени на маховика на повечето аналози. Вместо това на маховика има издатини, които при изтегляне на въжето на стартера се зацепват с храповика. Тази схема превъзхожда по надеждност стандартната. |
![Shindaiwa професионални инструменти](05.jpg)
|
6. На всеки професионален инструмент Shindaiwa достъпа до въздушния филтър се осъществява без ключ. На моделите 285S и 352S е монтирана двойна система за филтриране на въздуха състояща се от предварителен и основен филтър. Основния филтър може да бъде найлонов или тъкан в зависимост от условията на експлоатация. |
![Shindaiwa професионални инструменти](06.jpg)
|
7. На бензиновите триони 285S, 352S, 446S и моторната коса C230S e монтивана система за леко и плавно стартиване Sure Start. Конструкцията на тази система е много проста и надеждна. Изтегляйки въжето на стартера, Вие опъвате допълнителна пружина монтирана между ролката на стартера и маховика. Тази пружина в определен момент освобождава енергия и започва да върти маховика с коляновия вал. Стартирането е леко и много плавно, без придърпване. |
![Shindaiwa професионални инструменти](07.jpg)
|
8. На мощните професионални триони е монтирана традиционната схема на стартера , но кученцата са стоманени. |
![Shindaiwa професионални инструменти](08.jpg)
|
9. Карбураторите Walbro-Япония работят устойчиво при всяко положение. Те са закрепени към цилиндъра на специален преход, изработен от виброгасящ материал и са отделени от цилиндъра с топлопоглъщащ щит. Благодарение на това настройката на карбуратора и неговата работоспособност не се влияят от вибрациите и прекомерното нагряване. |
![Shindaiwa професионални инструменти](09.jpg)
|
10. На бензиновите триони 488Р, 577Р и 757 е мотирана система за викоефективно филтриране на въздуха PowerProFilter, състояща се от предварителен, основен и филтър за финно пречистване. Тази ситема позволява експлотацията на триона в екстремни условия при силно замърсен въздух. |
![Shindaiwa професионални инструменти](10.jpg)
|
11. На всички бензинови триони Shindaiwa съединителя е съставен от три елемента. Благодарение на това при врязването на веригата в дървото не съществува опасност от пробуксуване на елементите по вътрешната повърхност на на водещото колело и преждевременното му износване. |
![Shindaiwa професионални инструменти](11.jpg)
|
12. Антивибрационната система е изпълнена по схемата на противодействие на две маси (двигател и бензинов резервоар отделени един от друг), окачени на пет виброгасящи елемента изработени от масло-бензиноустойчива гума, които са малко чувствителни на вибрации и издържат по-дълго от виброгасящите метални пружини. Регулируема маслена помпа е монтирана на всички модели. |
![Shindaiwa професионални инструменти](12.jpg)
|
13. На всички тримери и храсторези има виброгасящи елементи, облекчаващи продължителната работа. Задвижващият вал на всички храсторези е кован, изработен от въглеродна стомана и благодарение на конструкцията си изпълнява ролята на виброгасител. Съединяватето на вала и двигателя е на шлици. Тази схема на изпълнение е по малко натоварена на износване отколкото четириграмното изпълнение на зацепване. |
![Shindaiwa професионални инструменти](13.jpg)
|
14. Между ауспуха и двигателя има топлопоглъщащ екран, предотвратяващ прекомерното нагряване на двигателя. В ауспуха има монтиран искрогасител, повишаващ безопасността на използване на инструмента. |
![Shindaiwa професионални инструменти](14.jpg)
|
15. На всички храсторези е осигурен бърз достъп до въздушния филтър. |
![Shindaiwa професионални инструменти](15.jpg)
|
16. На най-мощния храсторез В530 има монтиран въздушен филтър, осигуряващ продължителна експлоатация без смяна. |
![Shindaiwa професионални инструменти](16.jpg)
|